Press "Enter" to skip to content

5 gadżetów dla Twoich klientów, za mniej niż myślisz!

fot: stock.adobe.com

Każdy przedsiębiorca mniej więcej wie, jak trafić do klienta. Nie każdy jednak wykorzystuje swoją wiedzę w tym zakresie tak, aby wszelkie podjęte działania przyniosły możliwie najlepszy dla niego skutek. Większość firm ma dla swoich klientów drobne upominki, które mają zachęcić ich do skorzystania z oferty, a przy okazji utrwalić obraz firmy w pamięci. W praktyce okazuje się jednak, że takie gadżety przynoszą efekt odwrotny od oczekiwanego. Sprawdź, jakie drobiazgi nie są dla firmy dobrą reklamą i dlaczego.

Jakie cechy powinien mieć idealny gadżet reklamowy?

Powiedzmy sobie szczerze – darmowe upominki lubi każdy, ale tylko takie, które rzeczywiście są przydatne. Bo i po co komu kolejny kubek albo długopis. Jeśli nie trafimy prezentem w potrzeby klienta, najprawdopodobniej nie zwracając na niego większej uwagi, wrzuci go na dno szuflady, albo – co gorsza – do kosza, a przecież nie o to nam chodzi.

Znaczenie ma nie tylko rodzaj podarunku, ale też jego jakość. W końcu ma być on dobrą reklamą naszej oferty. Wręczając klientom przysłowiowy bubel, chcąc nie chcąc dajemy im do zrozumienia, że jakość oferowanych przez nas produktów lub usług również pozostawia wiele do życzenia. A przecież tego byśmy nie chcieli.

Dlaczego warto zainwestować w gadżety firmowe?

Dzięki drobnym upominkom jesteśmy w stanie dotrzeć do większego grona potencjalnych klientów. Ważne jednak, aby rodzaj gadżetu był dostosowany do grupy docelowej.

Umiejętnie dobrane gadżety reklamowe wzbudzą w obdarowanych pozytywne skojarzenia względem firmy, co sprawi, że informacja o jej istnieniu zapadnie im w pamięć.

Drobne upominki reklamujące naszą działalność to nie tylko sposób na pozyskanie nowych klientów, ale również na zatrzymanie przy sobie stałych. Od czasu do czasu dorzuć mały gadżet do zamówienia, a przekonasz się, że obdarowany to doceni i jeszcze do Ciebie wróci.

Tanie gadżety reklamowe – jakie wybrać?

Najlepiej takie, które nie pochłoną od razu całego budżetu przeznaczonego na marketing. Postaw na drobne upominki, które będą na tyle uniwersalne i praktyczne, że przydadzą się każdemu bez względu na wiek. Przedstawiamy 5 propozycji gadżetów reklamowych, które kupisz za przysłowiowe grosze.

Torba bawełniana z nadrukiem

Solidna i pojemna torba bawełniana z własnym nadrukiem takim jak logo firmy stanie się doskonałą reklamą Twojej działalności. Torba eko posłuży klientom do noszenia zakupów,  a rezygnując z zakupu foliówek sporo zaoszczędzą.

Piłeczka antystresowa

Stres jest obecny w każdej pracy, bez względu na branżę. W jego rozładowaniu skutecznie pomagają zabawki antystresowe. Gadżety antystresowe nie tylko wywołają uśmiech na twarzy osoby, która je dostanie, ale też pomogą jej zachować zdrowie i dobre samopoczucie.

Kamizelki odblaskowe

Kolejną naszą propozycją są kamizelki odblaskowe na rower i nie tylko. Są lekkie i wygodne, a złożone nie zajmują dużo miejsca. Taką kamizelkę można zwinąć w rulon lub złożyć w kostkę i spakować do plecaka, by mieć ją zawsze przy sobie.

Odblaski na rower

Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami rowerzyści oprócz lampy tylnej i przedniej na rowerze nie muszą mieć przy sobie żadnych innych odblaskowych elementów. Nie oznacza to wcale, że dodatkowy odblask na rower nie jest przydatny. Świadomość w społeczeństwie dotycząca noszenia odblasków zwiększa się, dzięki czemu zarówno piesi, jak i rowerzyści coraz częściej sami sięgają po elementy odblaskowe. Możesz być więc pewien, że wręczając klientowi odblaski na rower, prędzej czy później uczyni z nich pożytek.

Zawieszka odblaskowa

I na koniec coś uniwersalnego – odblaskowa zawieszka. Może posłużyć jako brelok do kluczy albo odblask do torebki lub plecaka. Nawet jeśli obdarowany sam jej nie wykorzysta, z pewnością znajdzie w swoim bliskim otoczeniu osobę, która ucieszy się z takiego prezentu. A wieść o Twojej firmie będzie nieść się w świat.

Często mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Nie do końca w to wierzysz? Sam się o tym przekonasz, jeśli postawisz na gadżety reklamowe, które przypadną Twoim klientom do gustu.

autor: artitwpd

Be First to Comment

Dodaj komentarz