2011-01-21

Nastolatki stworzą reklamę o zdrowiu

To już czwarta edycja akcji „Mam haka na raka”, która tym razem dotyczy nowotworów płuc. Według danych European Cancer Observatory (ECO) Polska znajduje się na drugim miejscu wśród państw europejskich pod względem zapadalności i śmiertelności na tę chorobę. Potrzeba więc edukacji. Specjaliści wpadli na pomysł, by propagowanie zdrowia przekazać młodzieży.


Właśnie zakończyła się rejestracja szkół chętnych do udziału w programie. Temat onkologii zgłębiać będzie aż 3500 tysiąca uczniów. W pierwszym etapie dzięki video lekcjom oraz prezentacjom zamieszczonym na stronie www.mamhakanaraka.pl młodzież poszerzy wiedzę z zakresu minimum onkologicznego z uwzględnieniem raka płuca, a następnie prowadzi edukację w środowisku lokalnym. Jak pokazują poprzednie edycje uczniowie wykazują się wyjątkową kreatywnością:  uświadamiają m.in. poprzez organizację koncertów, rozdawanie ulotek, wizyty u pacjentów mające na celu poznanie ich historii i walki z chorobą. Współpracą z mediami i lokalnymi samorządami.


Po zakończeniu działań młodzież prześle sprawozdania podsumowujące prowadzone akcje. Jury oceni prace, a następnie wyłoni 100 najlepszych zespołów, które zostaną zaproszone do udziału w Warsztacie Kreatywnym. Podczas spotkania on-line licealiści będą mieli okazję wysłuchać wykładów ekspertów reklamy i marketingu z zakresu tworzenia skutecznych kampanii społecznych. Dzięki tej wiedzy opracują własny projekt kampanii zachęcającej do profilaktyki raka płuca. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej Gali Finałowej, a ich pomysł zostanie opracowany przez agencję reklamową. Ogólnopolska emisja kampanii społecznej to zwieńczenie całego programu „Mam Haka na Raka”.


Podczas wcześniejszych edycji uczniowie przygotowali profesjonalne kampanie społeczne i reklamy telewizyjne na temat profilaktyki raka piersi, raka szyjki macicy oraz raka prostaty.

 

Portal MedSfera jest patronem medialnym czwartej edycji Mam Haka Na Raka.

Ostatnio dodane

Najczęściej czytane

Jesteś za młoda, aby rezygnować z seksu! Sięgnij po Sensivellę.

Problem obniżonego libido lub braku satysfakcji seksualnej dotyczy – według badań – aż 40% kobiet w Polsce! Wiele z nich, zamiast szukać rozwiązania, w pewnym sensie poddaje się...

NOPALINA – NOPALINIA MAX: naturalny środek odchudzający, doceniany w wielu krajach

Szukasz idealnej, bezpiecznej metody odchudzania? Sięgnij po NOPALINĘ - teraz w nowej wersji NOPALINIA MAX!

Sfera Intymna – najbardziej kobiece zakupy świata!

Sfera Intymna to obszar, w którym zawsze jest coś do odkrycia. Jeśli pragniesz cieszyć się zdrowiem, seksem i chce dbać o swoje kobiece spawy, Sfera Intymna Kobiety to miejsce dla Ciebie!